Inowrocław był promowany podczas jednego z największych wydarzeń inwestycyjnych w Europie – targów Expo Real w Monachium. Udział naszego miasta był możliwy w ramach projektu BIT City2 współfinansowanego w 85 proc. ze środków unijnych.
Podczas targów Expo Real spotykają się m.in. reprezentanci rynku nieruchomości, przedstawiciele miast i regionów, deweloperzy, inwestorzy, architekci, instytucje finansowe.
Dzięki przystąpieniu do unijnego projektu, Inowrocław miał okazję po raz pierwszy wziąć udział w targach.
Warto podkreślić, iż inicjatywa BIT City2 to nie tylko targi, ale również zaplanowane na trzy lata kompleksowe działania marketingowe obejmujące m.in. ogólnopolską kampanię w prasie branżowej, promującą potencjał inwestycyjny miast, przygotowanie i emisję o zasięgu ogólnopolskim trzydziestosekundowego spotu promującego walory każdego z uczestników projektu, w którym obok Inowrocławia biorą udział także Bydgoszcz, Toruń, Włocławek i Grudziądz.